/ Homestyling / Livet / inredning / styling /

Tisdag och dagens stylingtips

Bra dag i lagom tempo. Började med styling av en terass. Kul!!! Blev bjuden på kaffe. Plötsligt händer det 😄 Då fick man njuta av stylingen också. Bara för det glömde jag ta bilder så den enda ni får är den på mitt ben 🤪
(null)

Sen vidare till lagret för en kund skulle hämta saker som jag haft på mitt lager. 

Sen tillbaka till gårdagens styling för att göra klart! 

(null)

Raskt vidare på kundbesök. En kille med en 1,5:a funderar på att styla. Vet inte om det gick så bra. Det fanns väldigt lite som kunde vara kvar och jag tror att kände sig lite stött. Och det förstår jag ju. Styling har ju ingenting med personlig smak att göra. Men det blir ju ändå ganska personligt när någon kommer och rekommenderar att 95% av bohaget bör bytas ut. 😵🤪
(null)

Nu är jag hemma hos mysiga familjen och min underbara man som sköter alla mina kvitton. Skoja inte att det är en lättnad! 🙏 (null)

Dagens homestyling tips får bli:
Ja det är jobbigt , men måla för guds skull väggar med mörka färger. Det gör skillnad! 
Jag älskar mörka färger men på Hemnet rekommenderar jag ljusa, neutrala färger. 

Ha en fin kväll!!

Kram
Anna


homestyling inredning styling interiör