/ Allmänt /

Välkommen 2021 - nu kör vi!

Hej!
 
Nuså, nu har vi avverkat 2020. Tufft år på så många sätt och för så många människor. Vi behöver inte ens gå in på det, det har redan skrivits spaltmeter på det ämnet. Men innan vi ämnar ämnet så betar vi av Löfven, Andersson, Johansson och Eliasson. Så dumt. Så oerhört korkat.  Vi kan göra om texten till den gamla slagdängan man sjunger när man dansar ut granen: Andersson och Johansson, Eliasson och jag, sjunger Löfven. 
 
Mitt år personligen var egentligen BRA. Trista och jobbiga saker hände pga Corona men låååångt ifrån på samma sätt som för många andra. Mitt företag går ok, vi får lön allihop. Hela familjen blev sjuka men inte så farligt. Alla har lite tråkigare och vi saknar våra mor- och farföräldrar men de lever! Bara en sån sak!
 
Det jag ser fram emot mest i 2021 är att kunna krama mina föräldrar igen. Jag saknar deras värme, doft och ömhet. 
 
2021 kommer att bli bra. Jag känner det. Och, jag läste precis mitt årshoroskop i Damernas värld och jädrans vilket år jag kommer att få! Se upp! :-)
 
Hör här:
 
...du står på tröskeln till ett omvälvande år när utvecklingen går oerhört fort. Du drivs mot det okända och din tillit prövas men du utvecklas oerhört. 
 
...Detta är möjligheternas år!
 
Tydligen är Venus helt rätt placerad också så kärleken är på topp!
 
Du mår som en prinsessa och drar till dig positiv energi och kärlek!
 
För att inte tala om jobb och pengar:
 
..en ny epok, en 20-årsfas med fantastiska möjligheter startar här. 
 
Jag menar, huka er! Här kommer jag. Och jag tänker dra med mig alla jag kan på tåget. För det är mitt nyårslöfte, att vara mer närvarande för vänner och familj.
 
Jag har ett till nyårslöfte: Att alltid hålla mina löften till mig själv! Hur lätt är det inte att avstå det man lovat sig själv som att träna, vara i nuet och ägna tid åt hobbies. Vi håller löften till andra (oftast) men inte till oss själva . Knas!
 
Så, välkommen 2021 - Nu kör vi!
 
 
kram